Minunile sfantului Nectarie

the saint on facebookOare ar putea cineva să-mi lămurească o dilemă? Există sfântul ăsta de-l tot vedem pe Facebook, a cărui imagine dacă o share-uiești, ți se întâmplă minuni… Oare Sfântul Nectarie face minuni doar pe Facebook, sau în general pe internet. Adică dacă-l primesc pe email, de exemplu, ar trebui să-l trimit mai departe prietenilor prin email, sau doar pe FB?

Nu știu cum funcționează, dar minunile Sfântului Nectarie sunt o realitate de necontestat pe care o experimentez personal, zi de zi. Cum share-uieste câte un prieten de-al meu poza sfântului cu pricina, cum dispare ca prin minune din lista mea de prieteni. Mare minune!

5 Responses to Minunile sfantului Nectarie

  1. Poate că ești complice cu Sfântul?🙂

    • Luka spune:

      Sincer, și eu am unele bănuieli…🙂

      • Apreciez și accept sinceritatea ta!🙂

  2. opantazi spune:

    Ar trebui sa fii recunoscator proniei pentru asta! Eu primesc doar de-alea cu blesteme crunte si cu amenintari. Exista totusi o portita de scapare – la final, trebuie sa spui Amin si esti salvat. Mi se pare un act crestinesc sa incepi postul inchinandu-te.😀

    • Luka spune:

      Întodeauna spun amin după ce apăs „unfriend”, cred că de-aia dispar ăia ca prin minune.🙂

Lasă un comentariu

