Povesti de la granita

Am citit în ultima vreme atât de multe tâmpenii, adesea distribuite de prieteni de pe Facebook, materiale fabricate, aruncate prin media și ingerate pe nemestecate de marea masă care se îngrijorează, se indignează, protestează, militează, dar din păcate, doar arareori și gândește.

refugiati in europaDin păcate ne-am obișnuit să trăim știrile care ni se servesc fără să le trecem prin filtrul rațiunii. Credem ce ni se spune și dăm mai departe tot felul de materiale fabricate, sporindu-le credibilitatea, ajutându-le să își atingă scopul manipulator. Ne-am pierdut exercițiul discernerii adevărului și din comoditate, ne intoxicăm în primul rând pe noi înșine ca mai apoi să împrăștiem în lume semințe de frică, deznădejde, ură, răzbunare.

Când am văzut pe blogul lui Adelin Petrișor reportajul alăturat, nu am putut să nu mă gândesc la toți acei prieteni încrâncenați ai mei ce trăiesc în realitatea „oficială” fără să încerce să vadă și fața cealaltă a lumii. Am înțeles că e vorba despre un reportaj dintr-o serie de reportaje realizate printre cei ce stârnesc frică și repulsie în Europa zilelor noastre, refugiații… numiți în general „musulmani” și „islamiști”.

Dă click pe imaginea de mai sus și urmărește reportajul.
Îndrăznește să gândești pentru că, vorba cuiva, nu costă nimic.

 

Lasă un comentariu

