Representations of Gender in Advertising

Sexism-ul nu este real (nici nu știu dacă este corect ce am scris) este o opinie care s-ar putea să mai circule printre noi, dar companiile de publicitate cheltuie anual peste 5 miliarde de dolari pentru a ne spune cum să gândim. Imaginile spun totul… Dacă prima parte a filmului ne arată lumea cu care suntem obișnuiți, în a doua parte rolul femeilor este luat de bărbați și… da, este de-a dreptul ridicol.

Nu este vorba de cât de oprimate sau provocatoare sunt femeile, cât de agresivi sau aroganți sunt bărbații, ci de contextul în care sunt puse acestea. Filmul ne invită să nu mai digeră tot ceea ce ni se servește în media.

Representations of Gender in Advertising

Lasă un comentariu

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: