Vezi bine?

Se pare că poza asta a devenit virală pe net… Când am văzut-o prima dată, nu am înțeles întrebarea referitoare la culoare. Mi se părea atât de evident răspunsul încât am crezut că cei care răspundeau altfel decât mine o fac doar ca să glumească. Ba chiar erau unii care susțineau că o văd alternativ, în culori diferite, sau chiar că… culoarea se schimbă. Pentru a nu vă influența, nu vă spun cum am văzut-o eu prima dată și cum de fapt eram gata să jur că este. Acum nu mai sunt așa de sigur…

10431503_10153811571969815_6290358146438605187_n (1)Tu ce zici, ce culoare are rochia din imagine?
Nu-mi spune că e urâtă sau să mă întrebi, din contră, de unde poți să o cumperi. Doar votează.
Votează culoarea pentru care ai fii în stare să pariezi și vei vedea și ce părere au avut ceilalți.  :)

Dacă ești 100% sigur, lasă-ne și un comentariu.

Aș avea o sugestie:

Chiar dacă ești 100% convins de algerea pt care ai votat, revino și mai târziu la poză, poate totuși te vei răzgândi.🙂

.

.

 

 


 

economiseste Cumpărăturile sunt o necesitate..figyelem-1.  

Transformă-ți cheltuielile zilnice într-o susă de venit!  

Vezi VIDEO 

și apoi cere detalii.


4 Responses to Vezi bine?

  1. Lucian spune:

    Nu inteleg de ce intrebi. E alba cu ceva auriu. O vede cineva altfel?

  2. Noi încă ne certăm în casă, nu ne-am decis. :)))))

  3. Simona spune:

    Si noi ne certam :)))))

    • Luka spune:

      E albă sau albastră?🙂

Lasă un comentariu

