Bună dimineața

2014-09-20 10.05.56    Aproape invariabil diminețile mele încep cu o ceașcă de cafea în față. Acasă beau cafea la aparat cu doze de la Tchibo (aș spune mai multe dar nu cred că îmi plătește nimeni pt reclamă), iar la birou beau Dallmayr de la automat. Nici aia nu e rea, chiar îmi place, chiar dacă o iau din dulapul acela fără personalitate. Dacă ies în oraș beau ce se găsește în localul pe care l-am ales, deci nu fac mofturi.

Atunci când sunt la Londra, acasă beau tot la aparat, dar cu doze Nespresso (nici ăștia nu cred că-mi vor plăti reclamă deci nu voi face comparații), iar în oraș m-am obișnuit cu cafenelele Costa, căci au cafea bună și o plătesc cu vouchere cumpărate prin Lyoness(cu discount).

În concluzie îmi place cafeaua caldă și aromată, dar nu fac multe mofturi la marcă, dacă totuși este de calitate.

Și acum, până ne savurăm cafeaua(pe la noi pronunță, involuntar „cafiaua”), ia spuneți… voi ce cafea preferați?

One Response to Bună dimineața

  1. Andreotti says:

    E singura licoare pe care o beau în doze foarte mari pentru că o ador pur și simplu. O beau simplă, neagră. Acasă o beau făcută la ibric, la birou o beau făcută la filtru. Don Cafe verde. La ea m-am oprit pentru că are o aromă care-mi place. Culmea, cea de la birou, e deja recunoscută printre prieteni care, de cum îmi ajung, cer „cafeaua aia specială și bună rău” 🙂 Nu știu de ce și care este misterul filtrului ăsta de la birou… Îl am de mai bine de 10 ani și, pe căi total misterioase, izbutește printr-o combinație de factori necunoscuți, să picure cafeaua perfectă. Cafeaua, filtrul de hârtie, temperatura apei, nu am idee… Nu știu cum reușește, mai ales că, dintre toate modurile de a face o cafea, cea la filtru îmi pare cea mai odioasă.
    Altfel, ca marcă, Don Cafe-ul e chiar bună, asta după ce am băut, toate mărcile de renume, bașca tot felul de specialități. Mai am s-o administrez intravenos că-n rest… o beau ca apa 🙂

Lasă un comentariu

