Cea mai frumoasa biblioteca

IMG_1221__880Am dat pe Facebook acum câteva zile de un articol al celor de la onlinereport.ro al cărui titlu ne anunța că „Biblioteca Universităţii Tehnice din Iaşi a fost desemnată cea mai frumoasă bibliotecă din lume”. Abia mai apoi am aflat că de fapt cei care au desemnat tocmai biblioteca ieșeană, au fost vizitatorii site-ului boredpanda.com, un site destul de… pestriț care se ocupă cu… de toate și care se pare că e vizitat de mulți români.

Acum ce să spun? Mă bucur că am văzut pozele, astfel aflând și eu de frumoasa bibliotecă a facultății ieșene – vezi imaginea alăturată. Pe de altă parte, e cazul să vedem și celelalte poze cu biblioteci și poate să fim puțin mai obiectivi.

Vezi aici toate imaginile: http://www.boredpanda.com/extraordinary-libraries/#post0

Lasă un comentariu

