Neoprotestanti si romani

Pharisee           Un articol intitulat „Duminică la vot”  preluat de crestintotal.ro de pe ciresarii.ro, pe lângă faptul, lăudabil de altfel, că ne invita să votăm, ne dădea de înțeles că există două entități disticte: neoprotestanții și românii.

Se pare că apartenența la unul sau altul dintre grupuri ne-a influențat și comportamentul electoral.  Autorul articolului, domnul Vladimir Pustan, preconiza la momentul respectiv că neoprotestanții – după cum îi cataloghează dânsul, vor merge la vot „după ce vor celebra Cina Domnului, pentru că așa s-a nimerit să fie”. Tot domnul Pustan ne spune în același articol că „mahmuri de la ziua Morților, târându-și dovleci de Halloween cu o sacoșă cu făină în mână, românii se vor duce duminică la vot”. 

Sâmbătă după amiază, adică de ziua morților am fost la cimitir pt a curăța mormântul tatălui meu și pt a aprinde o lumânare. Sunt creștin ortodox după botez și așa este obiceiul la noi. Chiar dacă nu merg foarte des la biserică, pur și simplu așa am simțit că se cade să fac. Spre seară m-am întâlnit cu prietenii în separeul unui local. La o bere (eu mai puțin, căci eram cu mașina) am stabilit detaliile pt organizarea unui eveniment, iar după, pe drumul spre casă ne-am mai oprit și la o șaorma. Cam asta am făcut eu de ziua morților, sau dacă vreți, de Halloween, adică o seară cu prietenii și nimic spectaculos.

De ce v-am povestit ce am făcut eu sâmbătă? Pentru că a doua zi am fost la vot, dar evident nu am fost nici mahmur, nici nu târam după mine dovleci sau vreo plasă cu făină.

De când am citi articolul domnului Vladimir Pustan, sunt într-o mare dilemă:
Dacă neoprotestant nu sunt, asta e clar, și este evident că nici român nu sunt, ăștia fiind ăia „mahmuri de la ziua Morților, târându-și dovleci de Halloween cu o sacoșă cu făină în mână”, eu ce aș putea fi?

One Response to Neoprotestanti si romani

  1. ActiveNews spune:

    Interesanta postarea!

Lasă un comentariu

