Nici tu nu mergi la vot?

image      Până acum cei de la gandul.ro nu prea mi-au fost la inimă, dar am înțeles că votesti.ro este inițiativa lor, așa că… brusc mi-au devenit simpatici.

Chiar dacă probabil e vorba doar de o mișcare de marketing din partea lor, inițiativa mi se pare lăudabilă.

Se pare că imaginea alăturată a fost surprinsă în plin centru al Bucureștiului…🙂

5 Responses to Nici tu nu mergi la vot?

  1. ??????????????????????????????????????????????????????????????!Orice boschetar cu nasu-n punga te poate face vaca sau magar!
    Onu

    • Luka spune:

      Adevărat… Important este cum ne simțim noi…

      • Personal, ma simt excelent, cat nu ma las furat de iluzia unora, ca sunt baieti care-si pot permite orice zeflemea.
        Ii las sa moara in septelul lor.
        Citeste ceva de spirit adevarat, in reblogarea pe care o voi face!
        Onu

      • Luka spune:

        Nu-mi dau seama ce te-a deranjat. Sincer cred că fiecare are dreptul să aleagă ce vrea, inclusiv să aleagă să nu aleagă. Chiar și asta este o alegere. Este adevărat că în acest caz vor alege alții pt tine, dar este alegerea ta și trebuie respectată.

      • Corect, dar nu am nevoie de opinia unor mascarici!
        Eu consider zeflemeaua, o tara nationala,si nu agreez stimularea/aprecierea ei.
        Ca sa scapi de otrava nicotinei, nu mai agreezi tigara, si vanzatorii ei.
        Sine ira et studio

        Onu

Lasă un comentariu

