Cum pot sa compar doua texte

textAstăzi am fost pus în situația de a căuta un cod HTML (nu mă întrebați ce-i ăla, dacă vreți întrebați-o pe Luciana) într-un text care era plin de astfel de coduri. Fiind vorba de secvențe alfanumerice amestecate cu tot felul de comenzi și alte… astfel de nebunii de genul ăsta, nu m-am descurcat deloc, așa că am căutat o metodă de a compara două texte.

Trăim într-o țară unde logica și bunul simț spun că avem un prim-ministru care și-a plagiat lucrarea de doctorat, dar în care se găsește oricând o comisie care să le contazică, așa că m-am gândit că o unealtă care să te ajute să compari două texte pe care le ai la dispoziție, ar fi foarte utilă. L-am întrebat pe Moș Google și uite ce am găsit:

www.text-compare.com – îți permite să compari online două texte, fără mare bătaie de cap, evidențiind diferențele dintre acestea.

Lasă un comentariu

