Reflecții pe marginea unei provocări

2014-03-29 10.23.08     O informație pe care am prins-o întâmplător, m-a pus pe gânduri și mi-a dat prilej de reflecție asupra provocărilor ce ne sunt adresate uneori.

Problemă: Un curs de dezvoltare personală la care mi-ar fi plăcut să merg, se desfășoară într-o zi importantă pt business-ul meu. Ce ar trebui să aleg?

Întrebare: Oare dezvoltarea personală, fără vreo acțiune concretă în plan fizic, are vreo șansă de a ne aduce abundență?  Am putea oare să mergem doar la cursuri care să ne învețe cum să avem un mindset aducător de abundență, fără să îl folosim într-o activitate concretă?

Răspunsul e clar – toate cărțile, toții trainerii, ne spun că aceste două componente sunt inseparabile dacă dorești performanță.

Dar viața nu e mereu simplă. Uneori trebuie să alegi și nu întotdeauna alegerile sunt ușoare. Ce să alegi între dezvoltare personală și propriul business? Oare ce ar trebui cineva să facă, dacă ar avea de ales între un curs dezvoltare personal, de pildă, și business-ul său?

Pt că eu fac Lyconet (departamentul de dezvoltare Lyoness aflat în perioada de prelaunch), afacerea mea se desfășoară la evenimente. Așa e modelul… Aceea este singura fază cu adevărat productivă, în rest fiind vorba de pregătire și training. Cu alte cuvinte, locul unde se dezvoltă afacerea mea este sesiunea informativă, numită „Business Info”.

M-am gândit serios și dacă aș fi pus să aleg între un curs oarecare și  Business Info, lucrurile pt mine ar fi clare. La Business Info este afacere mea și echipa cu care o dezvolt, deci nu am cum să lipsesc. Evident că voi merge și la cursul respectiv altă dată, când probabil nu va coincide ca dată cu sesiunea de business.

Până la urmă e logic, este doar o chestiune de priorități.

Dar după cum spuneam, viața nu e simplă…  :) Uneori provocările nu-ți dau pace…

Ce se întâmplă dacă respectivul eveniment apare mereu în ziua de Business Info?

Eh aici e mai greu. E clar că cel care organizează cursul respectiv are business-ul său, altul decât al meu. Treaba lui este să-și țină cursul și să-și vândă biletele, nu să mă întrebe pe mine când am timp liber. E aiurea să mă întreb de ce și-o fi pus omul evenimentul în acea zi? Cel mai probabil n-are habar de business-ul meu și la urma urmei, omul își face treaba cu cine merge la cursul lui.

De asemenea e clar că eu trebuie să mi fac business-ul meu, iar dacă tocmai în acea zi există un curs, probabil nu este un curs pt mine.  În ziua aceea voi fi alături de echipa în care îmi fac business-ul. Alegerea îmi aparține și trebuie să mi-o asum.

Să fie asta o problemă de incompatibilitate între dezvoltarea personală și business-ul meu?

Nu cred… Poate doar între cele două business-uri ar putea fi o incompatibilitate, dar așa cum viața se joacă mereu cu provocările, tot așa se joacă și cu răspunsurile.🙂

Lasă un comentariu

