Politică sau iluzionism?

Am revăzut zilele trecute acest video postat de cineva pe facebook și respectivul cerea și o explicație. Nu știu ce m-a apucat să-i explic respectivului trucul, căci nu-mi stă în obicei să fac asta, dar am făcut o analogie cu pomenile electorale oferite de guvern în prag de alegeri. Guvernul vine în această perioadă cu câte o măsură populistă, tu ai impresia că ai primit ceva, iar după alegeri constați că ai tot ce aveai și înainte. Nu mă pasionează politica, dar… asta e cea mai simplă explicație pt trucul din video-ul de mai jos.🙂

4 Responses to Politică sau iluzionism?

  1. Fix ca in videoclip :))))) tare de tot!

  2. Luka spune:

    Cu cât iluzionistul este mai dibaci, cu atât ești mai bucuros de bucățică „primită”.🙂

  3. „undi e iluzilii mele care le-am avut”?….pierdut…!! minunata exemplificare cu „”alba-alba”” vai popor roman de pacalici …ciocolata macar iti „DA” un patratel …politicienii „obositi” iti iau un pic din ce ai avut…!! dar e „romanica”” noastra …noi o toleram asa!!
    am trecut pe aici ca mi-au placut „inscrisurile ” dur de directe !!

    • Luka spune:

      Nici cu politica nu e altfel. Și bieții pensionari se bucură dacă primesc 2-3 lei în la pensie. De unde să știe ei că asta înseamnă alte scumpiri? Cam tot un fel de adacadabra…
      Mulțumesc pt vizită, ești oricând binevenită.🙂

Lasă un comentariu

