Dropbox

5af1d5a3c3d2014ec9ce0066a5650a89 (1)M-am obișnuit să-mi țin poze și documente pe care le folosesc fregvent pe Dropbox. De ce? Fără să-mi încarc inutil calculatorul, pot să le am oricând la dispoziție, mai mult, le pot accesa de pe orice device și pot după bunul plac, să le prelucrez, să le șterg, sau să încarc altele și pot de asemenea să le share-uiesc după cum doresc.

Prin ianuarie, când mi-am făcut contul pe Dropbox am scris și un articol pe această temă în care am inserat și un link ce permitea și altora să-și facă propriul cont: https://www.dropbox.com/referrals/NTE4NzgxMzMyNzk?src=global9

De câte ori cineva își face un cont folosind acest link, ambii (și eu, și el) primim câte 500MB.

Și iată cum, din ianuarie și până acum, nici nu mi-am dat seama când mi-a crescut capacitatea de stocare de la 2GB, la… 15,75GB.

De ce „ ,75”? Nu mă întrebați că habar n-am, dar dacă vă surâde ideea, linkul de mai sus vă stă la dispoziție.🙂

One Response to Dropbox

  1. Interesant🙂

Lasă un comentariu

