Facebook ne ajută să fim selectivi

2014-08-04 08.36.34          Îmi place din ce în ce mai mult Facebook pentru că mereu descopăr opțiuni care-l fac plăcut și oamenilor… asemeni mie – era să scriu „normali”, dar probabil din multe puncte de vedere nu fac parte din majoritate, deci nici nu pot să-mi arog calificativul de „normal”.🙂

Printre aceste minunății puse la dispoziție de FB, pe lângă opțiunea de a da „unfolow” prietenilor mai „supărați pe viață” fără a-i supăra mai tare, sau cea care mă ajută să scap de invitațiile la minunatele jocuri cu care eram bombardat într-o vreme, astăzi am mai descoperit o metodă de a scăpa de altă pacoste ce mă bântuia pe FB – vezi poza alăturată. 

Nu prea mă interesează politica și în general accept diferitele opinii (chiar și politice), ale prietenilor mei, fără a-i judeca. Sunt convingerile lor, asta este, dacă eu nu am convingeri politice eu sunt singurul vinovat. În schimb mă deranjează arivismul și nonvaloarea, iar când acestea parazitează imaginea unor oameni de valoare, mi se cam face lehamite. Mă bucur că Facebook-ul mă ajută să stau departe de mizerii fără a-i judeca sau sancționa în vreun fel pe cei care au alte principii și valori. Un click și gata, am făcut curățenie.🙂

Oare funcționează și în cazul site-urilor care te lasă să vizionezi un video doar dacă dai „like” și „share”? Mereu îmi apar postate filmulețe de genul ăsta, pe care oricum nu le deschid. Sunt tare curios să încerc.🙂

Lasă un comentariu

