Petale de trandafir

trandafir      Gem sau dulceață de trandafiri încă nu am mâncat, dar sirop, mai precis, suc din petale de trandafiri am băut și mi s-a părut delicios. Astăzi nu mi-am propus vreo rețetă despre cum se face dulceața sau sucul de trandafiri, ci să vă atrag atenția asupra unui articol despre cum se recoltează petalele în acest scop.

Din câte am citit nu e indiferent când le aduni, cum și ce faci cu acestea, deci pt cei interesați… citiți și învățați: http://www.paradisverde.ro/gradina-de-flori/cum-se-recolteaza-petalele-de-trandafir

One Response to Petale de trandafir

  1. Tudorita spune:

    Multumesc Luka!

Lasă un comentariu

