„Handicapatul„

Iată și cealaltă față a concitadinilor noștri, sau despre un personaj des văzut pe străzile Aradului.

Adesea ni se cer bani pe stradă și ce mă deranjează cel mai tare la acest lucru este reacția pe care mi-o provoacă acest fapt. Nu-mi place să judec oamenii, îmi place să ajut dacă pot, dar mă trezesc judecându-i pe cei cu mâna întinsă. Fără să vreau mă gândesc dacă fac un bine oferind bani celor care cer și fără să vreau îmi fac story-uri despre cel din fața mea. Mă enervează cumplit acest lucru pentru că e ceva ce nu-mi doresc. Probabil nu aș fi vrut să-l văd pe tipul ăsta cheltuindu-și la păcănele banii primiți prin intersecții.

Lasă un comentariu

