Lyoness Sensation – Viena 2014

Am cam lipsit de pe aici și motivul a fost unul evident, omul mai trebuie să și muncească. E adevărat că în cazul meu munca este un mix fericit între business și distracție. O muncă folositoare tuturor și făcută împreună cu prietenii, nu prea seamănă cu noțiunea clasică de muncă, sau… servici. 🙂

Pe 1 februarie am fost la Viena unde, alături de alți 11.000 de Membri Premium Lyoness, am participat la Lyoness Sensation. Cred că nu prea are rost să încerc să vă descriu despre ce este vorba. Filmulețul următor spune tot.

Următorul Lyoness Sensation va fi în martie 2015 în Las Vegas. 🙂 Biletele sunt deja disponibile în birourile personale. Cine mai vine?

Best of lyoness sensation 2014 vienna

3 Responses to Lyoness Sensation – Viena 2014

  1. Tudorita says:

    Am fost si eu prezenta acolo cu spiritul…am trait toate emotiile…3 ani la rand am fost si cu fizicul…voi fi si de acum in colo…i-mi promit…Senzational!

    • Luka says:

      M-aș bucura să ne vedem acolo.
      Puteți face deja un pas înainte. Bieletele pt Sensation 2015 sunt deja disponibile.

  2. BUCUR TUDORITA says:

    Multumesc! cu drag, Tudorita

Lasă un comentariu

