Nu te vom uita niciodată! Bear Grylls s-a aventurat de unul singur în Teleorman şi a fost mâncat

beargryllsmancatteleorman           Am dat peste un articol din decembrie al celor de la  Times New Roman despre moartea lu Bear Grylls și ca de obicei, m-am crăcănat de râs. Parcă nefiind suficient, mi-am aruncat ochii peste comentarii și am dat peste opiniile lui $tely$tu Mafyot . Nu mi-a fost ușor.

Omul spune că Aia in poze nu e dela Teleorman scriti numai minciuni acolo are palate oameni cu bani cu masini scunpe nu sàraci aia din poze parcà a venit dela africani fomisti eu cred cà la mancat caini maidanezi sau ursi nu oameni dela Teleorman iarà scriti sa prostiti lumea sa loati bani degeaba.

Eu zic că tipul ăsta poartă bocancii lui Bear Grylls și încă se mai scobește între dinți. De unde o fi oare?

Lasă un comentariu

