Mulțumesc!

IMG_1202        Cu ceva vreme în urmă am scris un articol despre o vizită mai deosebită pe care am făcut-o într-un sat de lângă Cluj, cu ocazia unui proiect al Lyoness Child & Family Foundation. Astăzi pe Facebook am văzut o postare a fundației referitoare la proiectele din România. Filmul m-a impresionat până la lacrimi, nu fiindcă am prestat și eu pe acolo, ci pt că fac parte dintre cei care fac posibile astfel de lucruri. Am trăit atunci la Dăbâca un sentiment ciudat pe care nu o să-l uit niciodată. Spunem uneori „sunt onorat să…” ca semn de respect, dar eu până în acea zi nu am știut semnificația acelei expresii. Chiar m-am simțit privilegiat și onorat să fiu acolo, să simt puterea comunității Lyoness dezbrăcată de orice urmă formală de „social responsability” de tip corporatist și să fiu pentru o oră, unul dintre reprezentanții comunității Lyoness în mijlocul acelor copii.

Și dincolo de evenimentul în sine… putem spune că se vede ceva în urma noastră.🙂
Noi, voi și toți cei care au folosit vreodată un card Lyoness, putem fi mândri. O
ricine a dat măcar o dată un card Lyoness la o casă de marcat în timp ce-și făcea cumpărăturile merită respectul și mulțumirile noastre!

Eu personal vă mulțumesc!

Citește și Lyoness la Dăbâca.

One Response to Mulțumesc!

  1. Starea spune:

    frumos

Lasă un comentariu

