Click să afli când pleacă Băsescu

cand pleaca basescu       Acum vreo câteva zile circula pe net o informație legată de moartea lui Iliescu, chiar mai mult, câteva site-uri dădeau și detalii despre eveniment. Curios că, pe de-o parte unii îl plâmgeau, iar pe de alta presa tăcea mâlc, m-am apucat să caut adevărul la sursă, adică pe site-ul unui anumit partid(nu dăm nume🙂 ). Mă gândeam că sigur dacă ar fi fost adevărat, pe site-ul cu pricina ar fi fost doliu și jale. Acum aș vrea să mă înțelegeți, nu muream de grija domnului cu pricina, ci eram doar curios.

Poate pentru că nu am mai intrat niciodată pe site-ul cu pricina, am fost total nepregătit pentru ceea ce urma să văd. Când am dat de imaginea alăturată, adică de textul „ click să afli când pleacă Băsescu” nu mi-a venit să cred. Totuși, trecând peste infantilitatea afișată pe site-ul unui partid (cred că, majoritar) care se vrea serios, cu oameni maturi, sănătoși la minte, unii cu pretenții de intelectuali, am intrat să văd minunea.         Ce mi-a fost dat să văd m-a dat pe spate. Stupefacția mea nu are nici o legătură cu numele personajului care trebuie să plece, sau cu vreo simpatie legată de acesta.

Inițial am crezut că cei care administrează site-ul sunt cel puțin oligofreni, dar mi-am dat seama că ei nu sunt proști deloc, ci își cunosc bine electoratul. Până la urmă e doar o chestie de cerere și ofertă. Instrumentele de propagandă ale partidului sunt la nivelul publicului țintă. Cei mulți are puterea!

Click AICI să vezi când pleacă Băsescu! Dâng!🙂

2 Responses to Click să afli când pleacă Băsescu

  1. TUDORITA spune:

    POATE PE 21 DEC 2013 MAI DEPUNE UN MANDAT…..ASA IN CIUDA DUSMANILOR…..ALTUL MAI BUN CA DL BASESCU NICI NU A EXISTAT PANA ACUM

    • Luka spune:

      Nu despre el era vorba, dar din câte văd și el ar putea pune un counter.🙂

Lasă un comentariu

