4.000 de comentarii pe Luka’s World

C8aCws0bJYl2sU72FCm8xQ        Cu toate că scopul meu în viață nu l-au constituit comentariile, ca orice… proprietar de blog (m-am ferit intenționat de cuvântul „bloger”) mă bucur atunci când cineva comentează pe Luka’s World. Există indicatori care îmi pot spune dacă, sau câte persoane citesc blogul, dar comentariile sunt până la urmă interacțiunea supremă cu cititorul. Uneori pot fi off topic, alteori nu foarte coerente, uneori răutăcioase, alteori doar de complezență, oricum ar fi, comentariile sunt expresia opiniei cititorului, deci nu pot fi catalogate niciodată ca fiind „corecte” sau „pertinente”.Ele sunt!

Bineînțeles că cele simpatice, spirituale, laudative, fac excepție🙂 , acestea fiind întotdeauna la obiect, juste și… binevenite.🙂

Scriu aceste rânduri pt că tocmai am observat că Luka’s World a „împlinit” cel de-al 4.000-lea comentariu și așa am fost învățat de viață, că e bine să sărbătorești ori de câte ori se ivește un motiv.

Deci… La multe comentarii, Luka’s World!

Și… mulțumesc celor care au lăsat, sau vor lăsa o urmă a trecerii lor pe aici. Mulțumesc!

2 Responses to 4.000 de comentarii pe Luka’s World

  1. Tudorita spune:

    ok

    • Luka spune:

      … după cum spuneam🙂 Mulțumes.🙂

Lasă un comentariu

