Atenție, maradoniștii sunt printre noi!

fake-policeAtenție, maradoniștii, nu au murit, ei sunt printre noi! Indiferent de modul de operare, maradoniștii sunt una dintre cele mai „nașpa” categorii de infractori și tupeul lor îi face extrem de periculoși. În povestea de mai jos tipul care apelează la metoda Maradona s-a folosit doar de tupeu, dar adesea se folosește violența și nu rareori armele își joacă rolul lor. Faza cu bancomatul este una soft, maradoniștii acționând adesea în trafic, pe autostrăzi sau drumuri izolate.

Maradona s. pr. (intl.) metodă de jaf constînd în acostarea, intimidarea și percheziționarea victimei de către infractori deghizați în polițiști.

Dumnezeule, de când n-am mai văzut un maradonist! L-am reîntâlnit azi pe Şoseaua Ştefan cel Mare: agitat, gălăgios, pretinzând că banii mei sunt ai lui. Tocmai îmi băgam cardul în portofel şi scoteam banii din aparat când din bancă a ieşit val-vârtej un individ cu geacă de piele, proaspăt ras, trăsnind a colonie (regret acum că nu m-am uitat cum e încălţat, dar pot să bag mâna-n foc că avea pantofi cu ciucure). „Cuuuum, merge bancomatul?!” m-a abordat maradonistul. L-am ignorat. „Mi-a mâncat toţi banii. Stai aşa, ăia nu sunt banii mei? Stai să-i număr”, a continuat gesticulând abundent. Am izbucnit în râs: „Dumneavoastră vreţi să număraţi banii mei?” Nu s-a descurajat. Mi-a zis că e de la Jandarmerie şi mi-a fluturat o legitimaţie slinoasă. Mi-a cerut să mă legitimez, că el crede că eu am scos banii lui. „Vă rog să mergeţi înăuntru în bancă şi să vă rezolvaţi problema”, i-am zis. Foarte agresiv, m-a somat să-i dau cardul să verifice el. Şi-a scos telefonul şi a început să vorbească cu Jandarmeria lui imaginară: „Da, probabil n-are nicio vină, da, o să-l legitimez…” I-am întors spatele, protejându-mi portofelul. „Băiatu’, stai, stai pe loc. Arată-mi cardul şi actele!” M-am întors, am făcut un pas spre el şi i-am mârâit printre dinţi: „Frăţioare, dacă nu dispari în secunda asta, chem Poliţia”. S-a făcut nevăzut într-o secundă.

Sursa

Lasă un comentariu

