Cum se leagă un papion

sexy-bowties-11-5      Mai demult am postat un video care ne învăța cum se face un nod la cravată, dar mi-am dat seama că uneori, ce-i drept mai rar, ajungem să purtăm papion și nu întodeauna ne luăm unul gata „montat”, așa că nu e rău să știm cum se leagă un un papion. Am avut totuși o dilemă în legătură cu acest filmuleț: să îl pun la categoria „chestii utile” sau „chestii sexy”. Le-am ales pe amândouă…

Deci… băieți, haideți să învățăm să legăm un papion!
Atenție maximă!🙂

Lasă un comentariu

