Cum pot să închid aplicațiile care rulează în fundal pe iOS7

IMG_0870Da, am văzut-o și pe asta: Apple a scos iOS 7 și a făcut asta nu doar pt rezolvarea unor probleme tehnice sau mici inovații, ca până acum, ci a schimbat iOS-ul cu totul. Mi-am făcut și eu update ca tot omul și… iată-mă cu iOS7.
Am văzut pe net întrebări de genul „merită să-ți faci update?” Probabil pt creierul unora merită să rămâi la roata olarului. Dacă sistemul de operare evoluează, poți face update sau să renunți la el. Părerea mea… Mai devreme, sau mai târziu, tot acolo ajungi.
Din păcate nu am decât un iPhone 4 (deocamdată nu simt nevoia de mai mult) și de aceea minunatele binefaceri ale noului iOS 7 sunt oarecum limitate pt mine. În perioada asta am început să mă obișnuiesc cu noua grafică, puțin cam anostă după gustul meu, dar caut încă avanatajele noului soft.
Una dintre problemele cu care m-am confruntat a fost că nu am mai putut închide aplicațiile care rulau în background (cel puțin nu după metoda veche), dar până la urmă i-am dat de capăt.
Pt a închide respectivele aplicații(iOS7 permite 30 de aplicații) trebuie să dai dublu click pe butonul „home”(ca la vechea variantă), să ții degetul pe ferestra dorită și să glisezi în sus, ca și cum l-ai arunca. Dacă așezi două degete pe două aplicații, sau trei… pe trei, vei scăpa de mai multe aplicații deodată.

Dacă nu am fost suficient de explicit vedeți clipul următor:


economiseste Cumpărăturile sunt o necesitate..figyelem-1.  

Transformă-ți cheltuielile zilnice într-o susă de venit!  

 

Vezi VIDEO 

și apoi cere detalii.


3 Responses to Cum pot să închid aplicațiile care rulează în fundal pe iOS7

  1. IonToma spune:

    Mersi de articol.

  2. ciunei spune:

    recalibrarea nu a functionat…. in schimb am riscat putin si se pare ca a dat roade…am luat un betisor de ureche si am umezit vata cu parfum…am dat roata butonului HOME cu acel betisor, si ghici ce? imi functioneaza butonul HOME… inainte deprocedura asta…mentionez ca trebuia sa apas cu o foarte mare forta pe buton ca sa isi ia comanda… acum functioneaza la apasari fine…

    • Luka spune:

      Tare asta! 🙂

Lasă un comentariu

