A venit apocalipsa!

Când am citit… „Fuego – Dacă ploaia s-ar opri”… nu mi-a venit să cred…
Bănuiesc că cei de la Cargo și-au făcut deja harakiri și ca să fie siguri de rezultat și-au croșetat venele cu furculița.
Scuzați-mi exprimarea, dar când am ascultat melodia asta era să mă piș pe mine de râs.
Ăsta a fost categoric sfârșitul lumii!

3 Responses to A venit apocalipsa!

  1. luciastroila says:

    Unde nu mai pui ca eu am ajuns pe postul respectiv exact in momentul in care acest „artist” chinuia melodia (care, intre altele fiind spus, e una din preferatele mele). Am avut o senzatie acuta de greata si am vrut s-arunc televizorul pe geam. Ce vina avea el, insa?
    Oricum, daca pana acum aveam o oarecare intelegere pentru acest personaj care promitea atat de mult in copilarie, acum e sters de pe lista artistilor. Cand ajungi sa nu-ti mai vezi limitele si sa chinui piese de referinta din alte genuri muzicale, esti deja o nulitate. Una mare.

    • Luka says:

      Melodia e superbă, dar doar atunci când e cântată de cine trebuie, altfel… e viol.

      • luciastroila says:

        Corect!

Lasă un comentariu

