Prietenul meu, îngerul

Bună dimineața! O zi frumoasă vă doresc și o săptămînă asemenea!                                                                                                                     Știu că la început de săptămână ar fi mai potrivit un articol mobilizator și că poate acest post ar fi mai potrivit pt weekend, dar aseară am văzut un film care mi-a plăcut și pe care aș vrea să vi-l recomand. Treaba voastră când o să-l vedeți…🙂

Dintotdeauna am avut o reținere oarecum atavică față de filmele rusești, dar am constatat că e vorba doar de o prejudecată. Cred că mi-a trecul…🙂 Încercați și voi! Vizionare plăcută!

2 Responses to Prietenul meu, îngerul

  1. Eu am o „chestie” legata de filmele franceze. Foarte greu ma convinge cineva sa ma uit la un film francez. Cele rusesti nu au nici un efect deosebit asupra mea🙂 Limba rusa chiar imi place, asa ca sigur o sa ma uit la film.

  2. Superb filmul!🙂 Multumesc.

Lasă un comentariu

