Joc nou

1012449_468478976581556_621615147_n           Pe lângă cumpărături, recomandări și coduri bonus, jocul „Comoara Cumpărăturilor” aduce clienților Lyoness „chei” pt extragerea lunară sau cea anuală, la tombola cu premii în valoare totală de 2.000.000 euro.

Mai multe chei, mai multe șanse de câștig! Acum, un joc nou!

Vă reamintesc, puteți urmări extragerile marilor premii pe lyoness.tv .

Era cât pe ce să uit: cu puțină atenție puteți desoperi un cod bonus în imaginea de mai sus.🙂 Succes!

10 Responses to Joc nou

  1. Cornelia spune:

    L-am jucat si eu azi😀
    Bineinteles ca la inceput ajungeam pe stanci de ziceai ca sunt Chris O’Donnell in „Vertical Limit”. Dar din pacate nu acolo trebuia asa ca am luat-o de cateva ori de la capat . Nu am reusit sa-l termin inca dar voi reusi sigur diseara.

    • Luka spune:

      Sincer să fiu, nici eu nu sunt mare meșter. Încă mă mai lipesc de stânci. Dacă-mi fac puțin tim mai spre seară, poate mai încerc.🙂

  2. Cornelia spune:

    Si am gasit si codul !🙂 Vorba aia : nu vedeam padurea din cauza copacilor ( stancilor) !

    • Luka spune:

      Cred că ar trebui să-l caut și eu.🙂

      • Cornelia spune:

        Bune si jocurile astea de tip hidden object la ceva…Sincer, eu credeam ca tu l-ai pus acolo!

      • Luka spune:

        🙂 Sincer? Eu l-am pus acolo.
        Nu voiam să fie prea mură-n gură.😉

  3. Cornelia spune:

    Gata!
    Am luat cheita… si dupa cum am vazut se dubleaza. Poate luna asta prind si eu un premiu.8->

  4. Luka spune:

    Baftă să ai!

  5. Daniel spune:

    Multumim!

  6. George Mandicescu spune:

    Multe multumiri si toate urarile mele de bine

    George Mandicescu

    _____

Lasă un comentariu

