AUTOPORTAL – Râmnicu Vâlcea

Captură de ecran_2013-07-31_111212       Dacă e să ne luăm după articolul celor de la ProMotor, Centrul Autorizat de Vânzare şi Service (Mercedes) AUTOPORTAL – Râmnicu Vâlcea, e relativ nou, adică doar de câțiva ani. Dacă e să ne luăm după site-ul Lyoness.ro, Autoportal oferă clienților Lyoness bani înapoi la fiecare cumpărătură.poza(2)

Eu pot să vă spun doar atât: mi-am luat mașina de la ei la un preț bun și cu discount suplimentar de 3% prin Lyoness. Nu e singurul dealer Mercedes care are parteneriat cu Lyoness și nici măcar nu e cel mai apropiat de mine, dar ei mi-au oferit cele mai multe avantaje. Am 5 ani garanție fără limită de kilometrii și un discount de 15% la tot ce înseamnă service și piese, bineînțeles tot prin Lyoness. Până acum am folosit acest avantaj ori de ori de câte ori am apelat la ei pt revizii, accesorii și cauciucuri.

Și acum… ghiciți unde mi-am făcut ieri revizia și ITP-ul? 🙂

Servicii ireproșabile, profesionalism și… cashback! Ce-ți poți dori mai mult?

One Response to AUTOPORTAL – Râmnicu Vâlcea

  1. Daniel says:

    Presupun ca tot la ei.

Lasă un comentariu

