Scrisoare către fata aia vai de ea a cărei scrisoare către patrie mi-a umplut azi Feisbucul

Se pare că nu toate „domnișoarele” din Londra au aceeași părere…

Nadia bate câmpii

…Și care m-a făcut să râd copios, deși nu era prima dată când dădeam cu ochii de tărășenia cu pricina (click aici). Prima dată când am dat cu ochii de tărășenie a fost cu ocazia celebrității de 15 minute a unei alte fătuci pline de energii de româncă verde, Sabina aia persecutată de liftele păgâne de umbla cu bentița tricoloră pe devlă pe la Antene. Atunci mi-a apărut în Feisbuc scrisoarea ușor agramată, dar plină de sentiment a Domniței Dace Cristiana Mărcuș, iar astăzi, a apărut din nou, din mai multe direcții. Așa că, din postura mea de româncă ce locuiește de aproape trei ani în Londra, simt nevoia să scriu și eu o scrisoare acestei tinere dezorientate, pe care destinatara nu o va citi, dar nu-i așa că e un truc retoric mișto și la modă să scrii scrisori deschise unor destinatari închipuiți?

Deci, fată dragă. Aș…

Vezi articol original 1,280 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

