Cum pot să fac poză unei imagini de pe monitor?

Captură de ecran_2013-07-24_124629     Știu că titlul sună ciudat și poate ar fi mers mai bine „cum să fac print screen de pe ecran” sau „cum se poate face un screenshot de pe monitor”, dar metoda descoperită de mine nu se prea potrivește cu nici una dintre variante.

Da, întradevăr, dacă vrei un screenshot sau print screen cu imaginea afișată pe monitorul calculatorului, varianta „academică” spune să apeși tasta PrtSc *, astfel copiind imaginea respectivă. Apoi ar trebui să dai paste în Paint (programul Windows pt editare imagini), unde să și editezi imginea după voia inimii, eventual să decupezi o parte care te interesează și apoi să o salvezi. Poate există și alte variante, dar eu fac așa de ani de zile. 🙂

Ieri am descoperit că pot face toate acestea cu două click-uri folosind Yahoo Messenger-ul pe care oricum îl am deschis mai tot timpul. Dorind să fac o captură a unui articol de pe FB, am deschis o fereastră de dialog cu unul dintre prietenii mei (el nici nu știe fiindcă nu i-am scris nimic 🙂 ). În bara cu opțiuni de desupra casetei de dialog, avem un buton(vezi imaginea) care mi-a permits să selectez o parte din imaginea de pe monitor pentru a o trimite partenerului meu de discuție. Odată selectată porțiunea dorită, am putut bifa selecția pt a o trimite, sau a o salva în calculator, fără ca prietenul meu să știe de operția executată. Nu am mai avut de făcut decât să închid fereastra cu pricina, să caut în calculator și să folosesc după pofta inimii imaginea capturată. Totul e extrem de simplu și durează doar câteva secunde.

* Mulțumiri Lucianei ( Școala Lucianei )pt supervizare.


economiseste Cumpărăturile sunt o necesitate..figyelem-1.  

Transformă-ți cheltuielile zilnice într-o susă de venit!  

 

Vezi VIDEO 

și apoi cere detalii.


2 Responses to Cum pot să fac poză unei imagini de pe monitor?

  1. ALE spune:

    unde gasesc tasta PrtSc

    • Luka spune:

      La mie este următoarea după F12 🙂

Lasă un comentariu

