Cum se împachetează un tricou

Mi-am amintit că mai demult am mai postat diverse modalități de a împătura un tricou, mai precis o variantă rapidă și una… sexy. Pt aceeași problemă au venit și inginerii cu varianta lor.

One Response to Cum se împachetează un tricou

  1. Cornelia spune:

    Varianta „home made” a dispozitivului care se gaseste de cumparat. Filmuletul mi-a adus aminte de Sheldon :D(personaj din The big bang theory) care poarta numai tricouri si care mereu si le impatureste cu dispozitivul respectiv. Oricum cine nu e obsedat de impaturitul tricourilor nu poate intelege de ce ti-ar trebui asa ceva. Si mi-am adus aminte ca intr-un episod Sheldon a venit sa faca ordine in dressingul unui prieten si a venit cu dispozitivul la el…iar la sfarsitul episodului aproape ca-mi doream si eu un asa prieten sa-mi faca ordine in dulapurile din casa. Am sa incerc sa fac si eu unul cand mai pun mana pe o cutie mare.
    Asta si pentru ca reciclarea foloseste la protejarea mediului inconjurator.

Lasă un comentariu

