Panorame din Graz

 Graz - Panorama von Kastner und Oehler

Graz – Panorama von Kastner und Oehler

Graz - Schloßberg

Graz – Schloßberg

In acest weekend am fost în Graz și am profitat de vremea frumoasă pt o plimbare și o… ședință foto (cu iPhone-ul). Forfota din jur nu prea m-a ajutat în realizarea panoramelor propuse (cunoscătorii mă vor înțelege), dar chiar dacă am câteva jumătăți de oameni împrăștiați pe acolo, cred că am reușit să surprind ceva și din frumuseșea orașului.
Pentru vizualizare dați click pe o imagine, iar după ce se deschide aveți posibilitatea de a o roti în ce direcție doriți.

Graz - Hauptplatz

Graz – Hauptplatz

Graz - Herrengasse

Graz – Herrengasse

 Graz - Hauptplatz

Graz – Hauptplatz

 Graz (Austria) - Murinsel


Graz – Murinsel

Lasă un comentariu

