Stimate Domnule Ministru

indian-joint-family       Stimate Domnule Ministru,

Situația mea familială mă determină să solicit sprijinul domniei voastre în vederea lăsării la vatră. Vă rog să analizați cu atenție, ce mi s-a întâmplat:

1) Înaintea încorporării, m-am căsătorit cu o văduvă de 44 de ani.

2) După scurt timp fiica soției mele, deși avea doar 25 de ani, s-a căsătorit cu tatal meu, pe care l-a îndrăgit la prima vedere cu prilejul căsătoriei mele. În urma acestei duble căsătorii, tatăl meu mi-a devenit ginere fiindcă s-a căsătorit cu fiica mea, iar fata mea vitregă mi-a devenit soacră, ea fiind soția tatălui meu.

3) De Crăciun, soția mea a născut un băiat. Baiatul a devenit astfel fratele soției tatălui meu, deci cumnat cu tatîl meu. Prin urmare băiatul meu, fiind frate cu soacra mea, mi-a devenit unchi.

4) Culmea face că în ianuarie anul acesta, și soția tatălui meu a nascut un băiat, care este pe de-o parte fratele meu (fiind fiul tatălui meu) și pe de altă parte nepotul meu (fiindcă este fiul fiicei soției mele). Am devenit astfel fratele nepotului meu și cum soțul unei mame devine tatăl copiilor ei, si eu am devenit tatăl soției mele și fratele fiului meu. Cu alte cuvinte eu sunt propriul meu bunic? !!

Având în vedere că legea interzice ca tatăl, fiul și nepotul sa fie mobilizați în același timp, vă rog respectuos, stimate domnule ministru, să mă lăsați la vatră.

Contând pe amabilul dvs sprijin și binevoitoarea dvs înțelegere de tată și adult, vă rog să agreați, stimate domnule ministru, salutările mele de înaltă considerație.

Semnatură indescifrabilă

Este vorba de o scrisoare veridică expediată de un tânăr alsacian Ministrului Apărării Naționale Francez. Cererea sa a fost acceptată, tânărul fiind rapid reformat pt următorul motiv: stare psihică instabilă și preocupată, tulburări mintale agravate de un climat familial perturbat”.

Sursa

One Response to Stimate Domnule Ministru

  1. Denis spune:

    Ce tare ii🙂

Lasă un comentariu

