Viața e frumoasă!

politist1          A fost weekend petrecut la București în forță și prelungit până marți. „Petrecut” e un fel de a spune căci sâmbătă și duminică am avut o întâlnire cu grupul nostru Lyoness, luni un training Lyoness urmat de întâniri, iar marți cu toate că preconizam să ne retragem către „provincia” noastră, am lungit-o cu alte întâlniri până spre seară. A fost un tur de forță, o îmbinare de business și timp petrecut cu prietenii.
De fapt ceea ce voiam să povestesc era o întâmplare petrecută imediat ce am plecat din București, pe autostradă, undeva spre Pitești. Plin de zen, vorbeam cu cineva la telefon, binențeles folosind kitul handsfree al mașinii. Se știe că bărbații nu fac mai multe lucruri deodată, deci vigilența în privința vitezei și echipajelor de poliție, a rămas deoparte.
In momentul în care am observat mașina poliției, gestul reflex mi-a fost să frânez, apoi să mă uit la vitezometru: 151 km/h. Ups! :)  Am văzut polițistul care s-a precipitat să coboare și am semnalizat înainte de a apuca să-mi facă el semn să opresc. Era evident că am comis-o.🙂 Am oprit, polițistul s-a prezentat politicos și prietenește m-a întrebat dacă știu de ce m-a oprit. I-am spus că știu, iar el mi-a explicat că atunci când el a coborât din mașină aveam 147 km/oră și dacă cumva acceleram e bine să nu fi ajuns până la 151. În gândul meu calculam că eu în acel moment fusesem de fapt în frânare, deci… vorbeam de… 160 probabil.🙂
Asta e, ca va fi, va fi, m-am gândit eu în timp ce prietenul meu, polițistul, pleca cu actele mele. S-a întors repede zâmbind, mi-a întins toate actele, explicându-mi că am avut noroc căci atunci când a dat „înregistrare”, aparatul a arătat inexplicabil… 138km/h. Am râs, am mulțumit polițistului și apoi am scos capul pe geam și făcând ăn sus un semn prietenesc, am mulțumit Cui trebuia. Polițistul șocat, ne-a urat dum bun și râzând s-a întors la „vânătoarea” sa.
Probabil că în acea zi pt mine era programat altceva și probabil această întâmplare și-a avut rostul său, pe care probabil nu-l voi ști niciodată.🙂 Singura concluzie pe care am putut să o trag: viața e frumoasă!🙂

3 Responses to Viața e frumoasă!

  1. Denis spune:

    🙂

  2. pavelhila spune:

    Toate se intampla cu un scop

    • Luka spune:

      Să zicem că fiecare coincidență are scopul său.🙂

Lasă un comentariu

