Foamea în presă

hungry           Mare este foamea în presă, chiar și în cea online! Sunt obișnuit să văd pe Facebook titluri bombastice, scrise adesea cu majuscule, titluri care de multe ori nu au nimic cu realitatea. Sunt unele ziare cu care m-am obișnuit să producă astfel de mizerii. M-am obișnuit, le „sar” și îmi văd de treabă, dar când site-uri cu pretenții citează și își însușesc astfel de mizerii, nu pot să trag decât o concluzie: e mare foame în presă.

Ieri am citit un titlu în BUSINESS Magazin: „Gandul – ”Am rămas mască”. Gestul făcut de Ion Ţiriac. Miliardarul român i-a aplicat o CORECŢIE unei supervedete de azi”.

Nu știu cine a rămas mască, dar probabil vom afla din articol. Înainte să ne întrebăm ce gest o fi făcut Ion Țiriac, ajungem la faza cu… „CORECȚIA” (scris cu majuscule că altfel nu era destul de… tragic). Deja ne întrebăm pe cine o fi plesnit, că doar e vorba de o corecție (cu majuscule, nu una normală). Dacă citeam acest titlu direct în „Gândul” nici nu mă oboseam să-l citesc pe tot căci ei sunt unii dintre cei menționați de mine mai sus ca fabricanți de gunoaie, dar fiind un titlu preluat de Business Magazin, (scuze, am omis toate majusculele) am fost curios să văd grozăvia.

Articolul este de fapt un fâs de doi bani, cum suntem deja obișnuiți. Fraza de început spune tot: „Ion Ţiriac nu a fost prezent la finala turneului de tenis din Madrid pe care îl patronează, pentru a nu fi pus în situaţia de a-l premiape Rafael Nadal, cu care a avut un conflict anul trecut, comentează televiziunile de ştiri.

Atât și nimic mai mult! Nu știm cine a rămas mască (n-avem nici măcar o referire în articol), nici dacă „gestul” a fost intenționat și cu siguranță „corecția” a fost doar în capul celui de la Gândul care a pus acet titlu pe FB. Celor de la BUSINESS Magazin nu am ce le spune decât: JENANT (cu majuscule).

Foto

2 Responses to Foamea în presă

  1. Înțeleg perfect ce spui, și singurul lucru pe care nu îl pot evita este că facebook ”recommends” acest fel de articole. Nu e încă supărător, dar aș prefera să nu fie deloc.😦

  2. JR spune:

    Toti, o apa si-un pamant.

Lasă un comentariu

