Let’s explore the world!

GeoGuessrScreensht1       Dacă spun că am prferat să mă uit în seara aceasta la K1 decât la Eurovision, iarăși o să-mi stric imaginea, dar asta este, o să fiu un paria al societății.🙂 Și fiindcă am în program câteva convorbiri telefonice la ceas de seară conbinate cu o bere (sau două), cu toate că nu prea mă omor după jocuri, am găsit ceva interesant, numai potrivit pt pauzele de reclame. Pt cei cărora le plac călătoriile (și mie-mi plac), Geo Guessr este opțiunea potrivită. Intri și jocul/aplicația/programul (nici nu știu cum să-i spun) îți oferă o locație la întâmplare. Tu poți să „navighezi” în voie și la urmă să punctezi pe hartă locația respectivă, sau pe românește să ghicești unde anume este locația respectivă. Sunt sigur că în 30 de secunde veți fi siguri dacă vi se potrivește sau nu.🙂

Let’s explore the world!  www.geoguessr.com Enjoy!

Sursa Foto

Lasă un comentariu

