Cum să fac o cumpărătură „cu telefonul” dacă nu am smartphone?

small    Trebuie să încep cu scuzele de rigoare adresate celor care nu sunt clienți Lyoness și care, probabil nu prea vor înțelege cele îndrugate de mine aici. În principiu este vorba de o aplicație dedicată clienților Lyoness care pe lângă alte facilități (magazine partenere în zona în care te afli, informații utile, controlul contului intern, etc) oferă posibilitatea de a face plăți direct la magazinele partenere prin intermediul unui cod generat pe smartphone-ul personal și acceptat de sistem. Adică dacă am smartphone-ul cu mine, nu am nevoie de portofel.🙂 Cu toate că am încercat să fiu foarte succint, sunt convins că pt necunoscători a sunat a foarte mult bla-bla, dar în realitate, pe cât este de util, pe atât este de simplu și rapid.

Știați că se pot face cumpărături „cu telefonul”(o să folosesc acest termen pt că e cel mai uzitat) chiar dacă nu ai un smartphone? O postare de pe Facebook  mi-a adus aminte de faptul că atunci când au apărut „cumpărăturile cu telefonul” eu nu aveam un smartphone, sau mă rog, nu cred că Nokia E71 (cadoul Lyoness pt niv. 4 de carieră) se încadra la capitolul ăsta. Îmi aduc aminte că entuziasmat fiind, am încercat respectiva noutate pe laptop și-mi aduc aminte ce încântat am fost când am constatat că funcționează.

Revenind la ideea inițială, întradevăr orice client poate intra pe http://m.lyoness.net/ro/Public/Options și să folosească toate opțiunile aplicației Lyoness. Mai mult, oricine, având deja bani în contul de cumpărături, poate să facă, simplu și rapid, o cumpărătură plătind „cu telefonul” folosind un laptop sau orice telefon cu conexiune la internet, fără a fi nevoit să mai scoată bani din buzunar. Am folosit această variantă  cumpărând bilet de avion de la o firmă din alt oraș, am plătit „cu telefonul”, dar în practică am transmis telefonic codul pe care l-am generat(acasă) pt contavaloarea biletelor. Simplu și rapid.

9 Responses to Cum să fac o cumpărătură „cu telefonul” dacă nu am smartphone?

  1. Cornelia spune:

    Abia la sfarsit am inteles … ca altfel ma gandeam ca trebuie sa merg cu laptopul la cumparaturi deoarece eu nu posed un smartphone. Inca. O zi buna in continuare.

    • Luka spune:

      Evident că nu. Există situații în care poți folosi laptopul de acasă sau eventual un telefon cu conexiune la internet chiar dacă acesta nu are aplicația Lyoness.

  2. nelu spune:

    In contul de cumparaturi am 43,53 lei, am vrut sa fac cumparaturi de 43,50 si apare urmatorul mesaj ” Nu aveți suficient credit sub forma bonurilor valorice Lyoness Store (bonuri valorice de cumpărături sau bonuri valorice de fidelitate) în contul de cumpărături.” Ce am gresit ?

    • Luka spune:

      „Contul de cumpărături” este un termen cam general. Bănuiesc că ai banii în „Nealocate”, dar sigur că nu în „Bonuri de cumpărături” (după cum îți spune și mesajul). E suficient să-i muți acolo, generându-ți un bon valoric de cumpărături, de valoarea respectivă.

  3. pavelhila spune:

    Cred ca ceva la mine nu functioneaza pentru ca nu pot sa generez un bon valoric mobil, nu gasesc acea functie.

    • Luka spune:

      Nu o găsești în aplicație? Intră pe comerciantul respectiv și sigur o vei găsi.🙂

  4. nelu spune:

    Ufffff..!!!! In sfarsiiiiit !!!! Am reusiiiiit !!

    • Luka spune:

      Data viitoare, sigur va fi mai ușor.🙂

  5. JR spune:

    Buna informatia! Eu am aplicatia, dar… nu stii niciodata cand ai nevoie. Multumesc

Lasă un comentariu

