Învață gratuit

business      Fiind obișnuit de la Lyoness că trebuie să fiu plătit pentru orice fel de publicitate fac, mă cam doare inima să fac cuiva reclamă gratuită. Pe de altă parte, nu mă lasă inima să țin ceva numai pentru mine atunci când știu că un lucru e bun și ar fi util și altora, așa că…

Ești patronul sau managerul unei firme? Ai auzit de Online Business School? Este vorba de un proiect inițiat de un consorțiu de companii, cu cofinanțare europeană, care oferă gratuit managerilor de firme românești, diverse cursuri online de dezvoltare profesională. 

Despre ce cursuri e vorba? Odată înscris, poți accesa gratuit (în română sau engleză) cursuri de marketing, management, leadership, negociere, vânzări, resurse umane, utilizarea calculatorului, dezvoltare personală și limba engleză.

Dacă tot ne plângem că educația este scumpă… ia de aici, că-i pe gratis! :)  Și revenind la ideea de la început, cea cu publicitatea gratuită, pot spune că am fost plătit deja pt acestă reclamă, căci deja am beneficiat de căteva cursuri gratuite și bineînțeles voi mai profita. Ar fi păcat să nu profiți și tu!  www.bizschool.ro .

5 Responses to Învață gratuit

  1. Denis spune:

    Luka …controleaza primul link la bizschool.ro, si dupa aia sterge raspunsul meu🙂
    …altfel piersi puncte seo pt 404 Not found🙂

    • Luka spune:

      Mulțumesc, Denis.

      • Denis spune:

        N-a pt ce, imi face placere🙂

  2. JR spune:

    Suna interesant. O sa incerc si eu si revin cu un feedback.

    • JR spune:

      Sunt multe, sunt interesante si incerc sa parcurg cat mai multe pt ca merita. Era sa uit, cel mai tare e ca sunt pe gratis.
      Multumesc pt informatie.

Lasă un comentariu

