Balans

Un clip pe care cei de la Adevărul l-au distribuit sub titlul „O femeie cu totul specială. Act rarisim de balans, mai presus de minte şi corp” a făcut furori pe Facebook fiind distribuit și redistribuit, tocmai pt spectaculozitatea numărului respectiv. Bănuiesc că oricine l-a văzut a fost impresionat și fără să vrea a asociat performanța femeii, tocmai cu finețea și sensibilitatea sexului frumos. Am fost mirat și eu când am văzut același număr „prestat” de un bărbat, de la care te-ai aștepta mai degrabă la demonstrații de forță și curaj. Înainte de a vă ura „vizionare plăcută” aș avea un sfat: dacă cumva ați văzut și celălalt clip, nu cădeți în ispita de a-l compara cu acesta, sau de a vă întreba cine a fost primul. Bucurați-vă pur și simplu! Merită!

3 Responses to Balans

  1. Adeena spune:

    Wow, senzational!!!

  2. rovanova spune:

    Am vazut varianta feminina, dar pentru mine nu are importanta cine este protagonistul ci ceea ce a vrut sa exprime. Asa este si in viata: uneori cele mai neinsemnate lucruri tin echilibrul si daca acestea lipsesc se darama totul. Frumoasa si inspiratoare metafora a vietii!

    • Luka spune:

      Așa e… „Varianta feminină” m-a impresionat și am considerat acest act artistic(asta e până la urmă) cu tot ce presupune el, ca un apanaj al feminității. A fost cel puțin interesant să recântăresc ceea ce inițial am considerat grație și sensibilitate feminină.

Lasă un comentariu

