Mesaj fără mesaj

doarluka.wordpress.com 3      Poate va părea banal sau chiar lipsit de sens ce vă voi povesti în continuare, dar pt mine a fost una dintre acele lucruri care se întâmplă uneori și fiindcă se întâmplă în preajma sărbătorilor, le punem pe seama acestora.🙂 Întâmplarea de ieri, dincolo de context, mi-a relevat diferențe mari în gândirea și mai ales în… sufletul oamenilor, uneori simplu și sincer, alteori sofisticat dar rece…
Nu prea mă omor cu trimis mesaje de sărbători și îmi fac pe această cale mea culpa, dar aruncându-mi ochii prin telefon am dat de Viber, o aplicație pe care o folosesc destul de rar și m-am gândit că n-ar fi rău să trimit un mesaj cunoscuților care o folosesc. Zis și făcut. M-am gândit să o însoțesc și cu o imagine, deci caut în telefon, aleg o poză cu niște flori (am făcut-o zilele trecute în Graz și mi-a plăcut cu toate că nu avea ouă roșii, miei sau iepurași), o încarc și scriu și un mesaj simplu, gen „Paște fericit!”. Întâmplător (sau nu), exact în acel moment, telefonul meu s-a închis (baterie epuizată) și culmea, a plecat spre lista de contacte aleasă… doar o poză, fără mesajul scris de mine. Nici nu mi-am dat seama de fapt.

Acum închipuiți-vă zece oameni care primesc pe Viber de la mine o poză cu niște flori… fără nici un mesaj.🙂 Oare ce au gândit respectivii? Bună întrebare…
Fără să-mi dau seama de succesiunea… întâmplărilor, am început să primesc mesaje. Wow! Dar erau atât de diferite!

Unii mi-au mulțumit,  cu toate că nu le urasem nimic. Le-am trimis doar o poză cu flori…🙂 Alții mi-au răspuns cu „Adevărat că a înviat!”, cu toate că eu nu le-am scris nici un cuvânt. Alții mi-au scris pur și simplu „Hristos a înviat!” sau „Paște fericit!”. Cineva mi-a scris că nu înțelege mesajul, iar alții mi-au răspuns cu… alte poze (diverse).

Wow! Cât de diferiți suntem! Cred sincer că răspunsurile primite au fost din suflet, fiecare răspuns după sufletul celui care l-a trimis. Nu sunt aici pt a judeca pe nimeni și mă feresc chiar de a trage concluzii. Am simțit doar, am experimentat doar și… am fost încântat. Această întâmplare banală, a fost ca un cadou de Paște pt mine. Le mulțumesc și pe această cale celor care mi-au răspuns și… mulțumesc (în general)… pt această experiență interesantă.

3 Responses to Mesaj fără mesaj

  1. Diana şi Dan spune:

    Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

  2. JR spune:

    Asta-i una dintre situatiile acelea cand vezi cine-ti sunt prietenii.

  3. Pingback: Review pe două săptămâni. | Graffiti-uri pe pereţii unei gări

Lasă un comentariu

