Dilemă

376029_484926718246753_1066895528_n         Bănuiesc că toată lumea a observat că noi, bărbații suntem foarte… selectivi, cănd e vorba de ceea ce ne atrage atenția și se știe că nu ne putem concentra pe mai multe lucruri de o dată. De pildă, atunci când privim o femeie, privirea ne e atrasă de o anumită piesă de vestimentație, dar întotdeauna de una singură. Ceea ce nu pricep eu este, criteriul după care o alegem, căci am constatat că piesa respectivă nu e mereu aceeași. Pt exemplificare, am alăturat două poze. Dacă femeile nu reușesc să surprindă diferența despre care vorbeam, să roage un bărbat să le explice. Sunt convins că pt ei totul e foarte clar.🙂

2 Responses to Dilemă

  1. Eu aș fi unul care aș putea oferi o consultație gratuită în acest caz punctual, cel puțin😆

    • Luka spune:

      Am notat. Mulțumim.😉

Lasă un comentariu

