Cine a spus că iPhone 4 nu are zoom optic?

IMG_9807          Când am văzut pozele pe care le-am folosit pt acest slideshow, brusc mi-am dorit o chestie ca asta pt iPhone-ul meu. IMG_9975Asta se întâmpla cu multă vreme în urmă, dar în martie, când am fost în Londra și am văzut-o într-un magazin Menkind, nu am putut să mi-o refuz. Abia acum mi-am dat seama că cea din pozele din slideshow, adică cea la care jinduisem eu atâta vreme, era pt iPhone 3, deci nu mi s-ar fi potrivit. Dar fiind acolo, am probat și… am cumpărat.

În poza de la începutul articolului este varianta cumpărată de mine din Londra, adică cea pt iPhone 4. Pozele alăturate au fost făcute pt articolul „Noroiul Micalăcii, sau… în așteptarea viitoarelor alegeri”. IMG_9976Prima e una normală făcută cu iPhone-ul, iar a doua e făcută aproximativ din același loc, folosind Eyescope (8xzoom). Cred că puteam să mai umblu puțin la focalizare, dar cred că diferența este oricum vizibilă.

Această prezentare necesită JavaScript.


sursa

One Response to Cine a spus că iPhone 4 nu are zoom optic?

  1. JR spune:

    Hopa! Interesanta scula!

Lasă un comentariu

