Mesaj într-o sticlă…

Câteodată, când scriu noaptea târziu, sunt inspirat, uneori dezinhibat, pt unii fără noimă…
Întâmplător🙂, am văzut acum cîteva minute pe Facebook un videoclip pe care puteți să-l vedeți aici: http://youtu.be/oBMT3OMEPwk .
Mi-a plăcut și… Mi-am adus minte de ceva… și tare aș vrea, dacă există cineva care poate să pună alături trei cuvinte din următoarele, să-mi dea de veste: 7,62, Săcuieni, frontieră, noroi, graniță, 1989, AK47, păduchi, cașcarabetă, cartușe, bornă, revoluție, Șilindru, reper, Libi, linia stâlpilor, talangă…
Hai că e simplu… doar trei cuvinte…🙂
Știu că e o listă de tag-uri mai neobișnuită, dar nu am scris-o decât atunci când am simțit că ar putea avea un sens. Poate sună fără noimă, dar ce șansă are un mesaj într-o sticlă, dacă noi nu-i dăm nici măcar o șansă?🙂
Pozele sunt deja vechi de câțiva ani, dar pt cei care au fost acolo, spun tot ce au de spus.🙂
Nokia002 Nokia003(1) Nokia007 Nokia010

One Response to Mesaj într-o sticlă…

  1. Marian Ploiesti spune:

    Super emotionant videoclipul.

Lasă un comentariu

