Cum să îți faci nod la cravată

Sexy-Tie       Faptul că „sexul vinde” nu cred că mai este o noutate pentru nimeni. Mulțimea de reclame, spoturi, videoclipuri, având imagini sau mesaj cu o conotație sexuală, adesesa fără nici o legătură textul sau produsul, ne pot convinge de acest lucru. Imaginea unui bărbat debordând de virilitate, sau a unei femei frumoase care eventual insinuează disponibilitate, pot vinde orice. Același produs, cu o reclamă bazată strict pe caracteristicile și domeniul său de utilizare, poate fi trecut ușor cu vederea de cei care l-ar fi cumpărat în primul caz.

Am avut o confirmare în acest sens, zilele trecute când am postat un articol cu titlul „Cum să îți faci nod la cravată”. Titlul, poza „cuminte” potrivită cu acesta și începutul articolului, nu spuneau nimic despre filmulețul (ușor picant) care prezenta exact ceea ce promitea titlul. În aceste condiții cei care au văzut articolul pe Facebook sau direct pe site, dacă nu l-au deschis, nu au văzut și partea mai spicy. Logic era un articol, doar pentru bărbații interesați să învețe cum să facă un nod la cravată și eventualii curioși, de ambele sexe, căci în conformitate cu titlul, te învăța (pe bune) să faci un nod la cravată.🙂 Dacă iau în calcul alte articole, oarecum similare, pot spune că formatul prezentării l-a făcut să fie, mult mai puțin vizitat. Acum am pus același titlu, o poza mai provocatoare și comentariul de mai sus (fără legătură directă cu cravatele) legat de tema dată. Ce ziceți, vor fi mai mulți cititori la acest articol?🙂

12 Responses to Cum să îți faci nod la cravată

  1. Mihai V spune:

    Eu nu am citit celalalt articol🙂

    • Luka spune:

      Q.E.D

  2. Marian Ploiesti spune:

    Eu as face pariu ca ….DA. Oricum mie mi-a placut mai mult celalalt articol, fata e……….irezistibila !!!

    • Luka spune:

      Măcar ai reținut mișcările?😀

  3. Marian Ploiesti spune:

    Fi sigur ca da.

  4. Cornelia spune:

    chiar ma intrebam de ce l-ai mai pus odata!

    • Luka spune:

      🙂 L-ai deschis și pe primul?

      • Cornelia spune:

        desigur🙂 l-am deschis dar nu l-am urmarit pana la capat… prea se misca cu incetinitorul fatuca
        s-apoi eu stiu de mult sa fac nod la cravata :))

      • Luka spune:

        Întradevăr, pt o femeie care știe de mult să facă nod la cravată🙂, fătuca se mișca cam încet, dar părerile sunt după cum vezi împărțite.🙂

      • Cornelia spune:

        Un lucru e sigur : filmuletul nu a fost urmarit pentru a invata cum sa faca nodul Windsor …drept pentru care si eu zic ca acesta va fi mult mai citit. O seara buna! :-h

      • Luka spune:

        Ai dreptate. Titlul, poza și începutul promiteau exact ce nu îi interesa pe cei care care ar fi fost interesați de film. Și invers…🙂
        O seară frumoasă și ție!

  5. Pingback: Cum se leagă un papion | Luka's World

Lasă un comentariu

