Bună dimineața!

sonnenschein        Există un anumit tip de exchibiționism (o să încerc să revin asupra ideii într-un alt articol), care este foarte la modă mai ales în zona de socializare online: „sunt bun, fericit, sunt inspirat, sunt activ, am succes… urmează-mă!”.  Mă feresc de el și am mare grijă să nu cad în păcat. Totuși…

Cu toate acestea, se întâmplă să mă trezesc uneori dimineața și să privesc pur și simplu afară. E soare, e primăvară…
Fără să-mi dau seama, îmi privesc în suflet și… e soare. Și parcă ar fi primăvară…
Privesc chipul care-mi zâmbește. E… soare🙂 și… aduce primăvara.

E luni dimineața, e soare și e primăvară! Bună dimineața!🙂

Foto: http://www.55plus-magazin.net

4 Responses to Bună dimineața!

  1. dactilografadenoapte spune:

    Bună dimineața!🙂

    • Luka spune:

      Bună și ție!
      Ce bine arăți azi!
      Ups! E poza de profil?🙂 N-am mai vazut-o până acum, am absentat puțin.

      • dactilografadenoapte spune:

        Mulţumesc, mulţumesc! Am schimbat recent poza de profil, deci nu ai de ce să te simţi vinovat.😀

  2. Marian Ploiesti spune:

    Buna dimineata, buna ziua…….adevarat : A VENIT PRIMAVARAAAAAAAA !!!!

Lasă un comentariu

