Cum să îți faci nod la cravată

How To Tie A TieAzi am văzut într-un magazin, o cravată care-mi plăcea. Avea o culoare plăcută și un material deosebit, dar se pare că tentația nu a fost suficient de puternică. Aveam un motiv mult mai puternic pt a nu mi-o cumpăra: eu nu port cravată. A trecut multă vreme de cănd nu am mai purtat și sincer nici nu am de gand să o fac prea curând. Dar omul se mai răzgândește, așa că nu se știe niciodată…
De fapt nu despre faptul că eu nu port cravată voiam să scriu. Am observat că mulți dintre cei care poartă cravată doar ocazional (nunți, botezuri, sindrofii) nu știu să… și-o facă singuri. Nu râdeți, am văzut destui bărbați care apelau la alții (uneori chiar la femei) pt a le face nodul.
Pentru aceștia și nu numai pt ei, iată un tutorial care ne învață cum se poate face un nod dublu (Windsor) la cravată. Priviți cu atenție și învățați!

5 Responses to Cum să îți faci nod la cravată

  1. marian ploiesti spune:

    Si eu, recunosc, sunt unul dintre ei ……cred ca este oarecum normal sa nu stim sa facem nod la cravata atat timp cat o purtam din an in paste…..eu unul le tin pe umerase cu nodurile gata facute , iar cand am nevoie doar strang nodul !!!

  2. marian ploiesti spune:

    Sincer sa fiu mai mult am fost atent la……tipa, decat la facut nodul !

    • Luka spune:

      M-am gândit eu…🙂

  3. Luka spune:

    Însemă că ție îți poate fi util. Dacă vezi filmulețul, sigur vei învăța.🙂

  4. pavelhila spune:

    Si mesajul subliminal🙂 care e? Glumesc… si totusi ai ales un filmulet din multe care sunt pe youtube privitor la a face nod la cravata

Lasă un comentariu

