Treasures Hunting

poza(1)

9 Responses to Treasures Hunting

  1. Daniel spune:

    Buna dimineata! Am ratat acest mesaj ieri deci in concluzie am ratat si posibilitatea de a intra in posesia unor chei. Ne ajuta cineva in acest sens? Multumim anticipat! Daniel

    • Luka spune:

      Nu fii trist, 1 Aprilie este doar o dată pe an.🙂

      • Daniel spune:

        Credeam ca Lyoness face glume mereu dar nu si de 1 aprilie.

      • Luka spune:

        Ia mai caută o dată și spune-mi unde ai văzut tu ceva despre Lyoness în postul ăsta?🙂

      • Luka spune:

        Nici eu și nici Google nu am spus nimic despre așa ceva.🙂

  2. Daniel spune:

    ok, scuze. dar Treasures Hunting te trimite direct la LYONESS!

  3. JR spune:

    Ha, ha. Buna pacaleala!

  4. Luka spune:

    De fapt contribuția mea la această păcăleală a fost destul de mică. Google a fost de fapt autorul, căci de 1 aprilie Google Maps oferea în realitate această „Vânătoare de comori”. Eu doar am folosit-o.🙂

    • Daniel spune:

      Felicitari!

Lasă un comentariu

