I’m back…

london        O scurtă vizită la Londra… și iată-mă din nou acasă. A fost un city break (am văzut că așa-i la modă să-i spui) pus sub semnul unei primăveri atipice chiar și pt Londra, dar și al familiei căci de data aceasta am fost cu echipa completă. Aveam de gând să mergem în februarie și ne-am amânat plecarea în speranța unei vremi mai prietenoase, dar se pare că am avut parte doar de o experiență mai spicy din acest punct de vedere. În rest… Londra are același farmec de oraș cosmopolit, cu bune și rele, imperturbabil și pitoresc în același timp.
Și pt a demonta unele zvonuri din presă… oricât am căutat, nici urmă de carne de cal prin restaurantele londoneze.🙂 Bănuiesc că dacă au avut vreodată, au mâncat-o deja pe toată. :)  Oricum, așteptăm să vină primăvara cu adevărat și mergem să verificăm din nou.

3 Responses to I’m back…

  1. Marian Ploiesti spune:

    Rezolva ROMANASII nostri problema, stai linistit !!!!

    • Luka spune:

      Ne-am obișnuit cu stereotipurile fabricate de media (a noastră și a lor, în aceeași măsură). De când s-a dovedit că firme din Franța au servit carnea de cal românească cu etichetă de carne de vită, brusc s-a făcut liniște. Nici noi, nici ei, nu mai avem subiect de bârfă, că doar n-o să-i bârfim pe francezi.🙂
      Cât despre „românași”… nu știu dacă ai citit articolul ăsta ( https://doarluka.wordpress.com/?s=romanasi ), dar cam asta e părerea mea. Am întâlnit și românași prin Londra, dar majoritatea conaționalilor întâlniți au fost români.

  2. Marian Ploiesti spune:

    Nu citisem acest articol pana in aceasta seara…….e interesant !

Lasă un comentariu

