„Pieces” of London

image image image image image image image image image

4 Responses to „Pieces” of London

  1. dactilografadenoapte spune:

    Ah, mi-e atât de dor de vremea aceea mohorâtă… Mi-e dor să mă aşez pe iarba verde în zilele cu soare şi să nu se uite nimeni ciudat la mine. Ce amintiri drăguţe!🙂

    • Luka spune:

      De data aceasta am prins ceva mai mult decât „vremea aceea mohorâtă” pe care o șiu toți cei care au fost măcarla Londra. De fapt eu nici nu prea pot să spun că o știu căci de fiecare dată am prins vreme neașteptat de frumoasă, mai puțin acum. Vremea a fost destul de rece și puținelor grade de afară vântul tăios le conferea senzația de… mult sub zero, dar asta nu a făcut altceva decât să vedem și o altp față a Londrei. Pe lângă atracțiile străzii am apreciat și „căldura” stațiilor de metrou și a pub-urilor.🙂

  2. pavelhila spune:

    Recunosc … ca am oftat cand am vazut pozele… foarte frumos si doar cine a fost stie despre ce vorbesc. O saptamana plina si un concediu extraordinar

  3. JR spune:

    Alta lume…🙂

Lasă un comentariu

