Ce ți-e și cu arta asta!

529053_597643856927790_815691765_n            E evident pentru toată lumea că tabloul acesta atrage toate privirile. Cum, care tablou? Cel de pe perete, bineînțeles. Întradevăr trebuie să recunosc că poza nu e cea mai reușită, dar e clar că tabloul (de pe perete) captează atenția oricui. Nici nu m-am gândit că o operă de artă poate fi studiată în profunzime și cu atâta interes.

Uite dom’le cum poate un simplu tablou să-ți ostoiască setea de cultură! Oare așa o fi acum și prin muzeele de artă? Adevărul este că nu am mai fost demult prin astfel de locuri. Categoric, trebuie să mă documentez, așa nu se mai poate! Poate în weekend…🙂

5 Responses to Ce ți-e și cu arta asta!

  1. dactilografadenoapte spune:

    Ha, ha! Ce-i drept, tabloul merita studiat… Nu crezi?😀

    • Luka spune:

      Nu sunt sigur, dar mă mai uit o dată și îți spun.🙂

    • Luka spune:

      M-am uitat și… da, ai dreptate. Mă bucur că avem celeași afinități în materie de artă.🙂

      • dactilografadenoapte spune:

        Mă bucur că avem ceva în comun!😀

  2. marian ploiesti spune:

    Superb tabloul……ce sa zic, cred ca ma imbolnavesc de inima daca mai vad multe tablouri din astea !!!

Lasă un comentariu

