Am facut o intelegere cu un sponsor si…

poor kids    „Am facut o intelegere cu un sponsor si fiecare share valoreaza 5centi….Nu valoreaza nimic pentru voi o simpla apsare de buton ..dar pentru ei valoreaza foarte mult ….Nu te costa nimic …Share si ajuta..Dumnezeu te vede… Daca doresti adresa sau alte detalii cum poti ajuta aceasta familie lasa-ti un mesaj privat

Ieri pe Facebook am dat de poza de mai sus însoțită de „apelul umanitar” alăturat. Îmi cer scuze pt textul în sine, greșelile nu-mi aparțin. De fapt nu textul voiam să-l comentez, ci credulitatea celor care distribuie cu „bună credință” astfel de porcării fără a-și folosi câtuși de puțin creierul. La urma urmei, așa cum se spune în text, e o simplă apăsare de buton, „nu te costă nimic” și doar… „Dumnezeu te vede” cât ești de fraier muncind pt escrocii care se folosesc de astfel de anunțuri. Dacă citești cuvintele din titlu, nu te prinzi imediat că cineva te ia de fraier?

Dacă ai dat cumva share la această poză, nu fi supărat, nu ești singurul fraier (sorry, dacă vrei scriu „șmecher”, dar… ne mințim amândoi 🙂 ). Dacă te uiți în imagine vei vedea că au fost exact 9127 de persoane care au dat like pozei și nu mai puțin de 89.192(!) de distribuiri. Chiar nu sunt curios din cei 89.192, câți au fost șmecheri (escroci) și câți au fost fraieri ( cu suflet mare… și creier mic).

Era să uit, dacă mai ai o urmă de îndoială și le plângi de milă copilașilor sărmani din imagine, cu dorința sinceră de a-i ajuta, am o veste proastă. Poza în sine e folosită ca imagine simbol (cumpărată, sau nu) prin diferite articole de prin toate colțurile lumii. Dacă vrei, intră pe linkuri-le de mai jos și… surpriză,  vei vedea că toate au ceva în comun. Ai ghicit, poza cu sărmanii copii…

pastorhobbins.wordpress.com, realitatea.net, huffingtonpost.fr, infobarrel.com, cucharadadejocoque.blogspot.ro, spoki.tvnet.lv, orthocuban.com, blogosfera.md, adevarul.ro.
Dacă totuși măcar acum ai învățat ceva, tot nu ți-ai pierdut vremea degeaba. 🙂 Și încă ceva. Dacă vrei să faci o faptă bună, distribuie acest articol tuturor cunoscuților și prietenilor tăi! Nu de alta dar … „Am facut o intelegere cu un sponsor si fiecare share valoreaza 5centi….Nu valoreaza nimic pentru voi o simpla apsare de buton ..dar pentru ei valoreaza foarte mult ….Nu te costa nimic …Share si ajuta”

Aia cu „Dumnezeu” am scos-o că prea mi s-a părut de prost gust, dar nu uita ideea. 🙂

Mai citește și asta! – Același escroc, altă escrocherie.

14 Responses to Am facut o intelegere cu un sponsor si…

  1. Sai ajutam!

    • Luka says:

      Doamnă, nu sunt sigur că ați citit articolul. În el apar 9 linkuri, din diverse țări, care folosesc aceeași poză, pt a exemplifica noțiunea de „sărăcie”. Mesajul meu era că acei copii practic nu există. Poate au fost asezati intr-un studio pt a poza, sau poate e o poza reală făcută acum 5 sau 10 ani în Ungaria, Polonia sau chiar Iugoslavia, sau URSS. Acei copii poate nu mai trăiesc, sau poate au fost adoptați și tocmai și-au terminat facultatea.
      Pe cine să ajutăm în acest caz? Pe escrocii care folosesc astfel de poze mizând pe ignoranța noastră? Nu, mulțumesc.

    • Antoni Iuliu says:

      Este fantastic cat de prosti sunt oamenii,
      Cand am vazut poza pe facebook, mi sa parut ceva suspect,am inceput sa ma documentez si asa am ajuns si pe pagina asta ,unde Luka explica clar cum totul e o excrocherie.
      Cand am ajuns la comentarii am vazut doi oamani care intreaba cum pot ajuta copii astia.
      Din pacate Bucur Tudorita si Ramona de mai jos nu sunt singurele specimene de inteligenta din tara asta…
      Pe o pagina unde ti se explica ca esti excrocat ,tu intrebi „cum pot sa ma prosteasca aia?ca eu sunt asa prosta ca i-mi place sa ma fraiereasca oameni”.
      Nu am putut sa ma abtin si daca am jignit pe cineva i-mi pare rau,sunt constient ca prostia umana nu se poate vindeca si nu trece nici cu vitamine :P.

  2. Marian Ploiesti says:

    Sa-i ajutam pe alti escroci din spatele acestor ” nenorociti ” ?? Nici gand.

  3. Marian Ploiesti says:

    La muncaaaaaaaaa.

  4. ramona says:

    care este adresa copiilor ca sa putem trimite lucruri ,haine ,jucarii si alçimente?

    • Luka says:

      Ramona, generozitatea ta este lăudabilă, dar te rog citește articolul și vei vedea că mesajul este cu totul altul. Aceea este o imagine generică folosită prin ziare din diferite țări(vezi linkurile din articol), fără nici o legătură cu niște copii anume. Se pare că există escroci care o folosesc fără scrupule în folosul propriu. Citește articolul cu atenție și te vei convinge.

  5. Mirandolina says:

    mor de ras 🙂 desi e mai mult de plans.
    Dincolo de credulii de pe FB, nu prea pricep cum cititorii tai, care se presupune ca ar comenta dupa ce au citit articolul, au totusi aceste reactii :)))))
    Una singura e concluzia: lumea NU citeste…

    • Luka says:

      Îmi place să cred că nu e o boală generală și mai există și oameni care-și folosesc creierul. Din păcate am constatat și eu că unii citesc titlul și eventual primele rânduri, obosesc repede și extenuați trag concluzia că știu tot. 🙂

  6. imbre mihaela says:

    Conversation started 24 martie

    20:29Extinde
    Afişează imaginileImbre Mihaela
    buna…imi poti da adresa celor 3 copilasi.?…….as vrea sa le tr cv hainute si incaltari de la copilasii mei.ms frumos
    …miercuri

    17:12Extinde
    Afişează imaginileAwesome Owned [RO]
    aceasta familie este din galati .eu sunt o persoana fizica nu o agentie sau ceva .am hotarat sa fac asta deoarece am donat la un orfelinat niste mancare si nici un copil nu a mancat din ea . toti cei de acolo plecau cu sacosele pline .si de atunci am dorit sa ajut personal dar stiti vorba unde este unul nu este putere unde sunt multi puterea creste asa ca am hotarat sa postez aceasta imagine am gasit un sponsor care ne-a dat niste bani pt fiecare share pana la urma a venit personal in galati pt ca se adunase prea multe share si insemna ff multi bani si nu a avut incredere sa ii trimita asa ca a venit personal in galati si a ramas prietn cu acea familie si ca sa gasesc mai multe pers cu suflet am lasat asa .
    au mai fost persoane dornice sa ajute si au trimis colete cu dulciuri mancare si ceva banuti . daca doriti sa ii ajutati este o vecina a lor care le ridica coletele si banuti pt ca ei nu stiu …deasemenea sunt multe familii in situatia lor si romani tot romani raman daca toti care au dat share ar dona cate 1 leu 2 s-ar starnge fff mult dar asta nu se poate pt ca toti sunt egoisti si vor numai pt ei
    Copii au varstele 4 ani 6 ani 7ani 10ani si 16ani
    Daca doriti adresa si contul vecinei lasa-ti alt mesaj . sa sigur . unii spun ca ajuta in gluma . aceasta familie nu este o gluma . cum am spus mai sus sunt o persoana fizica nu o agentie …

    17:15Extinde
    Afişează imaginileImbre Mihaela
    lasati mi va rog adresa vecinei…..ca as vrea sa le tr si eu cv hainute,dulciuri etc.ms frumos!

    17:17Extinde
    Afişează imaginileAwesome Owned [RO]
    Strada George Cosbuc nr 310 Oras Galati Jud Galati cod psotal 800506 nume Barbascu Diana Maria E frumos din partea dumneavoastra ca faceti acest gest nobil.
    …Azi

    18:09Extinde
    Afişează imaginileAwesome Owned [RO]
    Buna ziua scuzati-ma ca va deranjez dar am observat ca a-ti trimis mesaj in legatura cu familia aceea saraca cei 3copii din imagine . As dori sa apelez la dumneavoastra si la toti care ne-au ajutat pana acum in legatura cu ceva foarte grav . Copilul cel mare sa imbolnavit de cancer . El era singurul care aducea bani in casa + ajutorul social si ce ii mai ajuta vecina lor .As dori sa cer ajutor in numele lor orce hainute vechi , hrana sau ceva banuti . Acum dupa ce ca era problema de hrana acum e si de medicamente .Va rog din inima sa trimiteti acest mesaj si la prietni poate gasim oameni binevoitori care doresc sa ne ajute putin cate putin il puteam ajuta sa ajunga pe drumul cel bun sa se vindece . Multumesc ca a-ti citit acest mesaj si Dumnezeu sa va ajute ,

    19:30Extinde
    Afişează imaginileImbre Mihaela
    poti sa mi zici te rog numele de familie al copiilor…o sa le tr si o sa vb si cu prietenele mele.
    …Încarcă mesaje mai vechi.Încarcă mesaje mai noi.
    Afişează mai multe rezultate.Selectează mesajele de redirecţionatSelectează mesajele de ştersSelectează mesajele de marcat ca spamRenunţăŞtergeRedirecţioneazăMarchează ca spam.

  7. imbre mihaela says:

    si mie mi s a parut cv suspect…dar..pacat!

    • Luka says:

      Poza aia apare pe internet și e folosită în toată lumea.

  8. Corlan Mary says:

    ”AM banii necesari să te ajut, DAR DOAR dacă te place lumea pe facebook ȘI distribuie poza și cazul”. De aici judecați voi situația …

    Foarte trist însa și mai trist este că facebook-ul NU le ofera sprijin financiar. Absolut niciodata nu am vazut o informare oficială în sensul acesta. Sper totuși în sprijnul pe care îl pot da oamenii văzând diverse cazuri:( De ce în afara de problemele prezentate nu sunt oferite alte detalii esențiale. De exemplu, eu aș vrea cu cel mai mare drag să ajut o persoană dacă am posibilitatea s…ă o fac, atat cat pot eu.

    Poate aș vrea să donez o sumă de bani într-un cont bancar sau aș vrea să trimit un ajutor material (haine, jucării) la o anumită adresă.
    Dar în aceste cazuri nu este specificat cine oferă ajutorul financiar (nici când, nici cum… nici dacă operația a reușit vreodată). Încercând să văd din perspectiva unui finanțator, m-aș pune eu în niște pantofi scumpi și aș spune unui copil:
    ”AM banii necesari să te ajut, DAR DOAR dacă te place lumea pe facebook”. De aici judecați voi situația …

    • Luka says:

      Sper că nu am fost eu prea subtil… Chiar e vorba de o escrocherie și nimic mai mult. Citește cu atenție articolul și ti-l recomand și pe ACESTA: https://doarluka.wordpress.com/2013/04/06/escrocii-nu-dorm-tu-ce-mai-faci-un-like-sau-share-nu-te-costa-nimic/
      Escrocul e același.

Lasă un comentariu

